مجله گردشگری دلتا مجله گردشگری دلتا .

مجله گردشگری دلتا

هتل نووتل تهران ؛ اولین هتل فرودگاهی ایران

در کافی شاپ هتل نووتل تهران در هر ساعت که بخواهید می توانید وعده ای را میل کنید. حتی  ساعت یک تا شش بامداد شامل: چای، قهوه، آب میوه، مافین و کیک صبحانه.

امروز می‌خواهیم در صفحه معرفی هتل ها، هتلی را در تهران به شما معرفی کنیم که اولین هتل فرودگاهی ایران است. هتل پنج ستاره ای که در فرودگاه امام واقع شده و در مجموعه هتل های نووتل قرار می‌گیرد. از طریق پل پیاده رو با ترمینال فرودگاه ارتباط دارد و فاصله اش تا تهران فقط ۴۵ دقیقه است. با مجموعه‌ای متفاوت و زیبا و دکوری خیره کننده و نورگیر های بی نظیر از زوایای مختلف. در ۷ طبقه با ۲۹۶ اتاق ساخته شده است. اتاق‌ های دبل استاندارد و توئین استاندارد دارد و اتاق‌ هایی ویژه معلولین هم در آن آماده شده است. سوئیت برای اقامت خانواده ها، رستوران بین المللی، ۷ سالن همایش، ۲ مرکز تفریحی مجزا برای خانم‌ ها و آقایان و در نهایت مراکز فروشگاهی که هتل نووتل تهران را به یکی از منحصر به فرد ترین هتل های ایران تبدیل کرده است.

 

هتل نووتل از کجا آمد؟
در سال ۱۳۹۳ گروه Accorhotels که گروهی فرانسوی و مالک ۳۷۰۰ هتل در سراسر دنیااست، برای طرفداران خود مجموع هتل‌ های فرودگاهی نووتل و ایبیس را در نزدیکی فرودگاه امام خمینی تهران بنا کرد. یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های تهران با سبک متفاوت معماری همراه با دکوراسیون و وسایل خاص. با نام هتل نووتل فرودگاه امام شناخته می‌شود. در واقع با هتل های فرودگاهی، لازم نیست دیگر برای رسیدن به پرواز های نیمه شب و اول صبح نگران باشید. تمامی اتاق‌ ها و سوئیت‌های هتل نووتل بسیار دلباز هستند و شما امکان استفاده رایگان از سونا بخار و خشک، جکوزی و استخر را در کنار داشتن امکاناتی نظیر سرویس چای و قهوه، تلویزیون، سیستم تهویه و غیره را خواهید داشت.

 

امکانات هتل نووتل تهران
این هتل در کنار پذیرایی شایسته از مسافران، امکانات تفریحی و ترانسفر فرودگاهی هم دارد. به صورت ۲۴ ساعته، هر ۲۰ دقیقه ترانسفر رفت و برگشت رایگان. لاندری، اینترنت پرسرعت، روم سرویس ۲۴ ساعته، سالن ورزشی و سالن آرایشی و… خدماتی است که هتل نووتل تهران به شما ارائه می‌کند.

هتل نووتل با مرکز شهر تهران تنها ۴۵ دقیقه فاصله دارد و در عرض ۳۰ دقیقه از آنجا می‌توانید خود را به نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برسانید. اگر به تهرانگردی نیز علاقه دارید می‌توانید سری به دیدنی ها و تفریحات تهران بزنید.
اتاق های هتل نووتل تهران
وسعت کافی و طراحی زیبای اتاق‌ های هتل نووتل مکانی مناسب برای اقامت‌ های کاری و خانوادگی هستند. سوییت‌ ها با تخت‌ ها و فضا سازی کاربردی برای کار و استراحت همچنین دسترسی به اینترنت، دوش، سشوار، یخچال کوچک و چای‌ ساز به مهمان امکان می‌دهد تا تقریباً فضای خانه را لمس کند.

رستوران ایرانی وادی هتل نووتل تهران
رستوران بی نظیر ایرانی وادی یکی از دیدنی ترین بخش های هتل نووتل است. در بدو ورد اشعار خیام، کنده کاری شده روی در های چوبی را خواهید دید و مجذوب نقاشی‌ های سنتی بر روی درهای شیشه‌ای خواهید شد. با القای فرهنگ ایرانی و سنت شرقی در پس زمینه‌ ای آبی رنگ طراحی شده و مهمان را به فضایی آرام در میان طعم‌ های ایرانی برای صرف غذا دعوت می‌کند.

رستوران فرنگی گالکسی هتل نووتل تهران

رستوران خاص دیگری هم در هتل بین المللی نووتل وجود دارد که رستوران گالکسی‌است. غذاهایی از تمامی رژیم‌ های غذایی (رژیم گیاهخواری، رژیم دیابت، رژیم گلوتن و رژیم بدون لاکتوز) روزانه پخت می‌شود و شما بشقابی سالم و لذیذ متناسب با رژیم ها و سلایق خود را امتحان خواهید کرد. می‌توانید اطمینان داشته باشید که ارزش غذایی لازم را دریافت کرده‌اید. صبحانه این هتل با دارا بودن میوه و سبزیجات تازه، لبنیات متنوع و انواع نان با پخت روزانه تمامی رژیم های غذایی را پاسخگوست.

کافی شاپ هتل نووتل تهران
در کافی شاپ این هتل در هر ساعت که بخواهید می‌توانید وعده ای را میل کنید. حتی ساعت یک تا شش بامداد شامل: چای، قهوه، آب میوه، مافین و کیک صبحانه. انواع نان و شیرینی، قهوه و املت بار، میوه و سبزیجات تازه، چای و دمنوش، لبنیات و غیره که می‌توانید آن را در کافی شاپ این هتل بین‌المللی صرف کنید.

سالن‌های همایش و کنفرانس هتل نووتل تهران

هتل نووتل مجموعه‌ای پیشرو با ۷ سالن همایش در حوزه برگزاری همایش‌ ها و سمینار‌ ها بر اساس برنامه ریزی دقیق همراه با آخرین تجهیزات بر اساس استاندارد‌های مدرن و روز دنیا را دارا است.

 

همچنین بخوانید:
هتل اسپیناس پالاس

جاهای دیدنی تهران، خیابان همیشه بیدار


برچسب: هتل، مجله دلتا،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۸:۵۲ توسط:مجله گردشگری دلتا موضوع: نظرات (0)