مجله گردشگری دلتا مجله گردشگری دلتا .

مجله گردشگری دلتا

هتل ارم تهران ، تقاطع آرامش

با اینکه این هتل نزدیک به اتوبان‌ های اصلی تهران است اما طوری طراحی شده که مسافران از شلوغی و سر و صدا کاملاً به دور باشند. اما در عین حال امکان رفت و آمد به مرکز شهر به راحتی برای ایشان میسر است

امروز می‌خواهیم در صفحه هتل هایمان به یکی از خاص ترین هتل های ۴ ستاره تهران سر بزنیم، هتل ارم تهران جایی که در معرفی اش آمده: «بخش عمده درآمد این مجموعه صرف نگهداری و تحصیل ایتام و امور خیریه می گردد.» وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است و در یکی از نقاط خوش آب و هوای پایتخت و در تپه های عباس آباد واقع شده به مجموعه های فرهنگی کتابخانه ملی، باغ موزه دفاع مقدس، گنبد مقدس و پل طبیعت بسیار نزدیک است و چشم انداز بی نظیری از شهر تهران دارد. با مجله دلتا همراه باشید.

 

هتـل ارم تهران
هتل بزرگ ارم یک هتل ۴ ستاره، در شمال پایتخت واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر است. امری که خودش برای یک هتل مزیت محسوب می‌شود. به بزرگراه‌ ها و اتوبان‌ ها نزدیک بوده و این گزینه‌ باعث شده هتل ارم به یک هتل ایده آل برای مسافران تهران تبدیل شود، چرا که در محل تقاطع بزرگراه شهید حقانی، شهید همت و آیت الله مدرس قرارگرفته است.

با اینکه این هتل نزدیک به اتوبان‌ های اصلی تهران است اما طوری طراحی شده که مسافران از شلوغی و سر و صدا کاملاً به دور باشند. در عین حال امکان رفت و آمد به مرکز شهر به راحتی برای ایشان میسر است، همین دسترسی آسان به مرکز شهر، برای اقامت توریست های خارجی هم گزینه‌ ای خوب و یک پوئن مثبت برای هتل است.

نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی هتل، لابی، اتاق‌ ها، رستوران و همه و همه به قدری زیبا طراحی شده است که تمام حواستان را به یک اقامت خوش جلب کرده و حتی شما دیگر اتوبان و فضای بیرونی و… را هم فراموش می‌کنید.

 

امکانات هتل ارم تهران
هتل بزرگ ارم امکانات بی نظیری هم دارد، کیفیت خوبی داشته و خدمات آن چشم گیر است. این هتل برای برگزاری مراسم رسمی و اداری سالن‌ های کنفرانس مجهزی دارد. تعداد ۲۱۶ اتاق و سوئیت درجه یک با لوازم لوکس و مجلل و کلیه امکانات منحصر به فرد اقامتی دارد. ( ۶ سوئیت پرزیدنت / ۲۴ سوئیت امپریال / ۱۵ سوئیت یک خوابه / ۴ سوئیت ماه عسل / ۱۵ اتاق  کانکت و ۱۳۷ اتاق دبل )

سوئیت و اتاق VIP زمرد مجهز به لوازم لوکس و مجلل است و تراس های بزرگ با چشم انداز زیبا از شهر تهران دارد. دارای صندوق امانات شخصی، تلوزیون LCD کانال های ماهواره ایی، اینترنت پر سرعت رایگان، تلفن، مبلمان، مینی بار، خدمات ۲۴ ساعته و روم سرویس و… است.
اینترنت پر سرعت رایگان، روم سرویس، لاندری، تاکسی سرویس، گل‌فروشی، عکاسی، تالار های سرباز و سرپوشیده، امکانات رفاهی تفریحی، پیاده روی در فضای دنج و دلپذیر، مجموعه ورزشی، استخر، سونا بخار و خشک، جکوزی، سالن بدنسازی، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری، سالن صبحانه خوری، گالری عقد، پارکینگ با ظرفیت ۶۰۰ خودرو،کارواش، رستوران و… بخشی از امکانات این هتل است.

 

رستـوران هتل ارم تهران
رستوران بام مهتاب هتل ارم در بین مسافران تهران کاملاً شناخته شده است. با ظرفیت ۱۲۰ نفر و چشم انداز و تزئیناتی زیبا. این رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از میهمانان پذیرایی می‌کند. با نمای شیشه‌ ای و چشم انداز کوه های شمال و نمای وسیعی از شهر تهران، طراحی مدرن و نورپردازی ویژه که این رستوران را دیدنی تر کرده است.

رستورانی دیگر هم در این هتل وجود دارد. رستوران سنتی تهران کلاس که در فضای باز به سرو انواع غذای سنتی می‌پردازد. تخت ها و پشتی هایی که در این مکان قرارا داده شده شما را به فضای دنج غذاخوری های قدیم می‌برد.

چایخانه زوفا از سویی با فضایی دلنشین، کافی شاپ با ظرفیت ۶۰ نفر، تالار فیروزه با ظرفیت ۴۵۰ نفر، سالن همایش های بین المللی هتل بزرگ ارم با ظرفیت ۵۰۰ نفر، سالن همایش و کنفرانس نگین با ظرفیت ۱۸۰ نفر و … مجموعه ای‌است که برای پذیرایی از مسافران در هتل بزرگ ارم تهران بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.

 

قوانین هتل ارم تهران
کودکان زیر ۵سال رایگان می‌باشند.
سرویس اضافه به صورت تشک می‌باشد.
پذیرش خانم تنها و عقدنامه موقت با مهر برجسته دادگستری بلامانع می‌باشد.
اعلام کنسلی کمتر از ۴۸ ساعت ،۵۰% مبلغ رزرو و کمتر از ۲۴ ساعت ۱۰۰%کل رزرو کسر می‌گردد.
آدرس هتل بزرگ ارم تهران: میدان ونک – بزرگراه شهید حقانی بعد از کتابخانه ملی – جنب روگذر شهید همت غرب هتل بزرگ ارم


برچسب: هتل، مجله دلتا،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۹:۲۵ توسط:مجله گردشگری دلتا موضوع: نظرات (0)