مجله گردشگري دلتا مجله گردشگري دلتا .

مجله گردشگري دلتا

خريد بك لينك ارزان در شيك رنك | خريد بك لينك ارزان شيك رنك

شيك رنك

به گفته سامانه ارتقا رتبه مجموعه شيك رنك (chicrank.com) براي اين كه سايتي بتواند در گوگل جايگاه اول را كسب كند بايد به بك لينك هاي قدرتمندي بطور هوشمندانه اهميت دهد .
 
يكي از مهم ترين و پر استفاده ترين تكنيك هاي كاربردي و پر اهميت ترين گزينه موثر در رتبه بندي نتايج گوگل خريد بك لينك قوي مي باشد اما خريد بك لينك هر چند با كيفيت به تنهايي كافي نيست و بايد هوشمندانه عمل كنيد. .
 
خريد بك لينك به سبك گذشته چندان تاثير گذار نخواهد بود با خريد بك لينك هوشمندانه مجموعه شيك رنك به شكل استنادارد و طبيعي رتبه كلمات كليدي و سايت خود را در نتايج به شگل شگفت انگيزي ارتقا دهيد.
 
در زمان خريد بك لينك هوشمندانه بايد در كلمات كليدي خود از Keyword + Brand + url و عبارت هاي هم خانواده كلمات كلدي و مرتبط سايت خود بشدت استفاده نماييد .
 
 
با اين تكنيك بطور شگفت انگيز و استاندارد و كاملا طبعي بدون ريسك پنالتي شدن در كليه كلمات كليدي با افزايش سرچ بالا خواهيد آمد .
از خريد بك لينك صرفا با كلمه كليدي به تنهايي پرهيز كنيد بروز باشيد و بطور هوشمندانه اي روي برند سايت در كنار كلمات كليدي استفاده كنيد.
 
در صورتي كه سايت شما بك لينك هاي قدرتمند و با كيفيتي نداشته باشد نمي تواند در نتايج جستجوي برتر و ابتدايي گوگل جايي داشته باشد .
 
 
از پكيج هاي مديريت شده مجموعه شيك رنك بي نتيجه نخواهد بود و اين جمله اي تبليغاتي نيست چون با همين كلمه "خريد بك لينك" با كمك همين پكيج در صدر نتايج جستجو قرار دارد .
 
سامانه شيك رنك با در نظر گرفتن فاكتور هاي مهم در كيفيت لينك هاي خروجي از جمله (اسپم سورس-اتوريتي-تعداد لينك خروجي و...) جهت حفظ و ارتقا قدرت بك لينك ها را كاملا استاندارد را در قالب سرويس هاي قدرتمند زير در اختيار وبمستران و سئو كاران گرامي قرار مي دهد .
 
 
برخي از مزاياي خريد بك لينك در شيك رنك:
- 99 درصد وبسايت ها داراي گواهينامه امنيتي ssl جهت افزايش ضريب اعتماد گوگل
- امكان دسترسي به وب سايت ها از طريق اينترانت و اينترنت جهت افزايش بازديد و ارتقا رنكينگ الكسا
- 99 درصد دامين ها قامتي بالاي 4 سال
- عمومي بودن وب سايت جهت لينك سازي براي كليه وب سايت ها از جمله سايت شما
- 99 درصد دامين وب سايت ها رنك دار و داراي پيج رنك گوگل
- سايت هاي فعال و معتبر و مديريت شده
- 99 درصد دامين ها داراي پيج اتوريتي قابل قبول
- تقويت سئو و قدرت دامين كليه وب سايت ها
- ثبت شده در گوگل وبمستر و بروز رساني مداوم جهت ارتقا كيفيت
- بروز رساني موقعيت جغرافيايي سرور ها در زمانبندي هاي مختلف
- بروز رساني قالب رنگبندي و تنوع وب سايت ها در زمانبندي هاي مختلف
- حفظ استاندارد و تعداد خروجي جهت ارتقا بازدهي و كيفيت آنها
- دو فالو يا فالو بودن كليه بك لينك ها
- تضمين عدم پنالتي شدن سايت
- ارزش و كيفيت هر 1 بك لينك جدول بالا برابري دارد با 1000 بك لينك بي كيفيت
- تعرفه بسيار عالي نسبت به بازدهي و كيفيت
 
 

سوالات متداول پيرامون خريد بك لينك

آيا واقعا خريد بك لينك براي ارتقا رتبه سايت در گوگل موثر است؟
بدون شك بله يكي از مهمترين الگوريتم هاي گوگل براي ارتقا جايگاه و رتبه سايت ها بك لينك هاي دريافتي از سايت هاي ديگر است اما عواملي مانند پيج اتوريتي - اسپم سورس - صفحات ايندكس شده سايت ميزبان بك لينك ها نيز در كيفيت خروجي بك لينك هاي بشدت تاثير گذار هستند.
 
اصلا خريد بك لينك چيه؟
به لينك دريافتي از سايت هاي ديگر بك لينك گفته مي شود بك لينك هاي و نكته بسيار مهم در پكيج هاي بك لينك لينك هاي دريافتي از تمام صفحات آن سايت است.
 
 
فالو يا نوفالو بودن بك لينك ها در كيفيت تاثير دارد؟
بك لينك ها اصولا به دو روش رل فالو و رل نوفالو تقسيم مي شوند لينك هايي با رل فالو در گوگل تاثير گذارتر مي باشد و تمام بك لينك هايي كه توسط شيك رنك ايجاد ميگردد فالو مي باشند.
 
 
چه مدت طول مي كشد تا نتايج و تاثير بك لينك ها ديده شود؟
بطور كلي براي ظهور نتيجه مطابق فرايند طبيعي بايستي توسط گوگل شناسايي شوند كه اين موضوع خارج از اختيار ما بوده و بصورت مستقيم به گوگل مرتبط مي شود و حداقل 2 هفته و حداكثر 3 ماه زمانبر خواهد بود.
 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۷:۰۱ توسط:مجله گردشگري دلتا موضوع: نظرات (0)

جاهاي ديدني تفليس، عروس زيباي قفقاز (+ويدئو)

چشمه‌هاي آب گرم، يكي از جاهاي ديدني تفليس است كه در محله حمام‌ها قرار دارند. بخشي از بافت تاريخي تفليس كه تعداد زيادي ساختمان قديمي روي تعداد زيادي چشمه آب گرم معدني ساخته شده‌اند.

جاهاي ديدني تفليس هر سال هزاران ايراني را به سوي خود مي‌كشاند. به تفليس عروس قفقاز مي‌گويند و پايتخت گرجستان است. در واقع تفليس يك پارك‌رود بزرگ و زيباست. يعني يك رودخانه بزرگ دارد كه از وسط شهر مي‌گذرد و به شهرهايي كه رودخانه از ميان‌شان مي‌گذرد، پارك‌رود مي‌گويند. ۳۶ كيلومتر از رودخانه از وسط شهر تفليس مي‌گذرد و در طول رودخانه هم پارك‌هاي زيبايي ساخته‌ شده كه براي گردشگران جذاب و سرگرم كننده است.

تفليس
تفليس شهري زيبا و كهنسال است. بيش از ۱۵۵۰ سال از عمر آن مي‌گذرد و فقط ۱/۵ ميليون نفر جمعيت دارد. هرچند براي يك كشور پايتخت خلوتي‌ است اما شهري كه نه ترافيك داشته باشد و نه آلودگي هوا، حتماً جاي خوبي براي ديدن، سفر و زندگي است. به داشتن چشمه‌هاي آب گرم معدني شهرت دارد و مي‌توان براي يك تور چند روزه روي آن حساب كرد.

 

 

جاهاي ديدني تفليس
تفليس در موقعيت جغرافيايي ويژه‌اي قرار دارد و رودخانه زيبايي كه از ميان شهر مي‌گذرد هم بيش از پيش به جذابيت آن افزوده است. تاريخي طولاني دارد. همين‌ها سبب مي‌شود ديدني‌هاي زيادي داشته باشد. با ما بمانيد تا به جاهاي ديدني تفليس سر بزنيم.

ميدان آزادي و خيابان روستاولي
تقريباً هر شهر ميدان آزادي دارد و تفليس هم از داشتن ميدان آزادي محروم نيست. مي‌توانيد گشتي در اين ميدان بزنيد. ضمن اينكه خيابان‌گردي در خيابان‌هاي مهم هر شهر هم يكي از اركان مهم گردشگري است. در مهم‌ترين خيابان تفليس قدم بزنيد و زيبايي‌هايش را به چشم ببينيد. پارلمان گرجستان، سالن اپرا و باله، موزه مردمي گرجستان، آكادمي علوم گرجستان و بسياري از ساختمان‌هاي مهم دولتي و غيردولتي تفليس در اين خيابان قرار دارند.

درياچه ليسي
درياچه ليسي آب شور دارد. در شمال شهر قرار گرفته و جان مي‌دهد براي ماهيگيري و پرنده نگري. چندان بزرگ نيست؛ اما براي گردشگران اغواكننده به نظر مي‌رسد. همچنين پيدا كردن سوژه‌هاي عكاسي در كنار اين درياچه مي‌تواند بسيار راحت باشد.
محله حمام ها
محله حمام‌ها يكي از باشكوه‌ترين جاهاي ديدني تفليس است و از مناطق بافت تاريخي تفليس به شمار مي‌رود. به اين صورت است كه تعداد زيادي ساختمان قديمي روي تعداد زيادي چشمه آب گرم معدني ساخته شده‌اند و در گذشته، صرفاً كاربري نظافتي نداشته است بلكه جشن‌هاي بزرگي كه ريشه در فرهنگ مردم محلي تفليس دارد، در اين حمام‌ها برگزار مي‌شده‌اند.
جالب است به شما بگويم داستان تولد تفليس اينگونه بود كه يكي از پادشاهان گرجستان زماني كه به قصد شكار در دشت و دمن تفريح مي‌كرد، متوجه اين چشمه‌ها شد و اينقدر خوشش آمد كه دستور داد همين جا شهري بنا كنند.

پل صلح
پل صلح يك سازه تازه تاسيس است، مثل پل طبيعت براي تهران. پل صلح ساخته شد تا قسمت‌هاي قديم و جديد شهر را به هم متصل كند. پل صلح روي رودخانه كورا ساخته شده و نورپردازي منحصربه‌فردي دارد.
شهر تاريخي سيقناقي
يكي از شهرهاي تفليس شهر هرتي است كه بعدها به سيقناقي شهرت يافت، به عصر حجر برمي‌گردد. شهر باستاني سيقناقي يكي از زيباترين جاهاي ديدني تفليس محسوب مي‌شود. در دنيا نيز يكي از زيباترين شهرهاي تاريخي جهان است. ديدنش را از دست ندهيد. اين شهر ۱۲۰ كيلومتر دورتر از تفليس است. با اين حال ارزش ديدن و وقت گذاشتن دارد.

شهر سنگي اوپليستيخه
اوپليستيخه حيرت‌انگيز است! تنها شهر سنگي دنيا. اين شهر يكي از منحصربه‌فردترين جاهاي ديدني تفليس به شمار مي‌رود. اوپليستيخه شهري غار مانند است كه سه طبقه دارد. هر سه هم در زير زمين. روي شهر هم يك قصر سلطنتي ساخته‌اند. گفته مي‌شود اين قصر مربوط به قرن ۱۰ ميلادي است.
نكات مهم در سفر به تفليس
مجسمه مادر گرجستان بر فراز بلندي‌هاي تفليس قرار دارد. سر بگردانيد تا نماد گرجستان جديد را پيدا كنيد. تقريباً از همه جاي شهر قابل ديدن است. در تفليس ۵ درياچه قابل قايقراني وجود دارد. خودتان را به ديدن آنها دعوت كنيد. يكي از آنها به حدي بزرگ است كه گرجي‌ها به آن دريا مي‌گويند. تفليس تقريباً در تمام روزهاي سال بارندگي دارد. از باران‌ها نترسيد. شهر را پر از نور و زيبايي و رنگ مي‌كنند. خوش مي‌گذرد. شايد داشتن ژاكت و چتر، فكر بدي نباشد.
مي‌توانيد زيبايي هاي جاهاي ديدني تفليس را در ويدئو تهيه شده در مجله گردشگري مجله دلتا مشاهده كنيد.


برچسب: جهانگردي، مجله دلتا، فرودگاه، گردشگري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۶:۰۶ توسط:مجله گردشگري دلتا موضوع: نظرات (0)

كوير دق سرخ ، جاهاي ديدني اصفهان

كويرها خود به خود آنچنان پديده‌هاي شگفت‌انگيزي هستند كه به تنهايي يكي از قطب‌هاي گردشگري به حساب مي‌آيند. تورهاي گردشگري كوير دق سرخ آسمان تاريك آنجا و رصد ستارگانش، سكوت و آرامش بي‌نظيرش، حيات وحش بكرش و پديده‌هاي جذاب زمين شناسي آن را به عنوان جاذبه‌هاي تماشايي آنجا مثال مي‌زنند.

شهر زواره از توابع  شهرستان اردستان است. در شمال استان اصفهان و در جنوب كوير نمك قرار گرفته. برخي تاريخ‌دانان مي‌گويند زادگاه كاوه آهنگر است. قدمتي كهن و باستاني دارد و نامش را از زواره برادر رستم گرفته‌اند. از قرن چهارم با عنوان مدينه السادات ناميده شد و در طي قرون گذشته تاريخ‌دانان بسياري در آثار خود به نام زواره و شخصيت‌هاي برجسته آن پرداخته‌اند. ساختار گلي زواره و معماري ايراني اصيل آن هميشه اين‌جا را به يك مقصد عالي براي توريست‌هاي خارجي تبديل كرده است. اما آنچه جالب توجه است اينكه اين روزها و در فصل سفر به كوير، كوير دق سرخ زواره بسيار مورد توجه قرار گرفته است.

 

دق سرخ
كوير دق سرخ وسعتي به طول تقريبي ۵۰ كيلومتر و عرض ۲۰ كيلومتر را در شمال شرقي شهر زواره از آن خود كرده است. با كوه‌هايي كم ارتفاع در كنار جنگل‌هاي تاغ كه از كوير مركزي ايران جدا شده است. يكي از جاذبه‌هاي اين كوير هم تپه شني بزرگي است كه تقريباً در مركز اين كوير قرار دارد و آشيانه عقاب‌هاي منطقه است. جايي كه در ميان بيشتر كويرنوردان به آشيانه عقاب معروف شده است. جالب است به شما بگويم در اين كوير معادن نمك، طلا و سرب وجود دارد و احتمالاً نفت نيز در آن پيدا مي‌شود.

يك لايه نمك با ضخامت متغير سطح كوير را پوشانده است. شب‌ها روشنايي مهتاب بر اين دشت نمك مي‌تابد و بلورهاي نمك نور را بازتاب مي‌دهند. اين عارضه سطح كوير را به شكل چشم‌نوازي درخشان مي‌كند و مانند آينه‌اي خرد شده در هر گوشه كوير پراكنده است. از اين روست كه كوير دق سرخ مأواي كمپ زنان و علاقمندان به كمپينگ در كوير است.

علاوه بر اين زمين‌ها، چندضلعي‌هاي نمكي حاشيه كوير شكل ديگري است كه چشم‌اندازي ديدني دارد و گاهي ارتفاع آن‌ها تا ۱۵ سانتي‌متر هم مي‌رسد. در محدوده مياني كوير به دليل نمك فوق‌العاده‌ زيادي كه دارد، حتي گياهان نمك‌دوست نيز به چشم نمي‌خورند.

 

دق سرخ جاذبه گردشگري
كوير نوردي
كويرها خود به خود آنچنان پديده‌هاي شگفت انگيزي هستند كه به تنهايي يكي از قطب‌هاي گردشگري به حساب مي‌آيند. تورهاي گردشگري كوير دق سرخ آسمان تاريك آنجا و رصد ستارگانش، سكوت و آرامش بي‌نظيرش، حيات وحش بكرش و پديده‌هاي جذاب زمين شناسي آن را به عنوان جاذبه‌هاي تماشايي آنجا مثال مي‌زنند. همانجا كه تا چشم كار مي‌كند كوير است. تا دلت بخواهد و بزرگي و عظمت پروردگار تنها چيزي است كه با ديدن آن از خاطر هر بيننده‌اي عبور مي‌كند.
عكاسي در كوير دق سرخ
جنگل‌هاي تاغ زواره يكي ديگر از جاذبه‌هاي گردشگري هستند. عامل مهم تثبيت شن‌هاي روان منطقه كه زمين‌شناسان معتقدند اگر اين جنگل‌ها نبود، سال‌ها پيش زواره و روستاهايش در ميان انبوه ماسه‌هاي كوير مدفون شده بودند. مكان مناسبي براي عكاسان حيات وحش است و شغال، روباه، پايكا، چكاوك كاكلي، جغد و باز در آنجا زندگي مي‌كنند.
تپه‌هاي ماسه‌اي
تپه‌هاي ماسه‌اي مهم‌ترين اشكال اين منطقه را تشكيل مي‌دهند و به‌ صورت آشكاري جهت حركت باد را نشان مي‌دهد و چند ضلعي‌هاي نمكي كاسه‌اي و گنبدي شكل آن از ديگر شگفتي‌هاي اين منطقه است كه ارتفاع آن گاهي تا ۱۵ سانتي‌متر مي‌رسد. در جايي هم سطح كوير شبيه زمين شخم زده و يا به اصطلاح گل كلمي است و آن زماني است كه كوير تا حدودي رطوبت خود را از دست مي‌دهد.
بازديد از باقيمانده شهر ليلاز
اين شهر از نزديكي بادرود تا انتهاي زواره در امتداد درياي سيلك ادامه داشته و آثار فراواني از بقاياي اين شهر شناسايي شده است، سفال‌هاي رنگين شده و خرده شيشه‌هاي بلورين و نادر تا خشت‌هاي ۴۰ در۲۰ و ۲۰ در ۲۰ و خرابه‌ها و  قنات‌ها هر يك گوياي وجود شهري با قدمت ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ سال است كه روزگاري در دل اين كوير وجود داشته است.
زماني كه به دق سرخ سفر مي‌كنيد بايد سواري‌ها را در يكي از روستاهاي مهاباد، موغار، حسن آباد، جعفرآباد، اميران، علي آباد و كچورستاق گذاشته و به كوير برويد. بيشترين آثار و بقاياي اين شهر را در حوالي همين روستاها خواهيد يافت.

تل شيطان
در قسمت‌هاي مركزي كوير تپه‌هاي ماسه‌اي جزيره مانندي به چشم مي‌خورند كه به تل شيطان شهرت دارد. فرم كلي تل شيطان به شكلي است كه جهت حركت مسير باد را به خوبي نمايش مي‌دهند و عكس‌هاي فوق‌العاده‌اي را مي‌توانيد هنگامي كه نور مهتاب روي آن‌ها افتاده و سايه‌شان بر زمين نقش بسته است، از آن‌ها ثبت كنيد.
آدرس كوير دق سرخ
ابتدا به اردستان برويد و سپس به زواره برسيد، مي‌توانيد به روستاي علي آباد يا روستاي جهان آباد برسيد. روستاي جهان آباد روستاي بسيار كوچكي است و بسياري از ساكنانش آنجا را ترك نموده‌اند. از روستا به سمت شمال شرقي حركت كنيد و راه را درون جاده‌اي خاكي ادامه دهيد. مسير بياباني است و هيچ شباهتي به كوير ندارد اما پس از يك ساعت و نيم با سواري‌ها به حاشيه نمكزار مي‌رسيد.

نكات مهم سفر به كوير دق سرخ
حتماً و قطعاً براي رفتن به كوير از راهنماها كمك بگيريد.
سواري‌هاي آفرودي در روستاها هستند كه مي‌توانيد از آن‌ها بخواهيد تا شما را به كوير برسانند.
بهترين انتخاب مي‌تواند تور زواره باشد كه شما را به كوير دق سرخ هم مي‌برد.
در روستاي علي آباد اقامتگاه بوم گردي هم هست كه اگر نمي‌دانيد چطور در كوير كمپ بزنيد مي‌توانيد در اين روستا اقامت كنيد.
بقاياي شهر ليلاز در جاي‌جاي كوير پراكنده‌اند مانند كوزه‌هاي شكسته و يا سكه‌هاي مسي كه نبايد هرگز آن‌ها را به همراه خود بياوريد.
بخشي از كوير هست كه وسايل الكترونيك و فرستنده راديويي سواري‌ها خوب كار نمي‌كند و موبايل آنتن نمي‌دهد؛ پس حتماً قبل از سفر به عزيزانتان بگوييد كجا مي‌رويد.

هفت شهر ليلاز
بناي هفت شهر ليلاج يا ليلاز كه مركز آن شهر لاسون بوده، در اثر زلزله و يا هجوم ريگ روان و يا بوسيله افراسياب ترك به كلي از بين رفته و فقط آثاري از آن باقي است به‌طوري كه در محل شايع است از بناهاي ليلاز پدر كيخسرو كياني (تخت وتاج كيخسرو به پسر عمويش اروند شاه منتقل شده) بوده كه شهر مركزي بنام پسرش لاسون ناميده شده است.

حدود اين شهرها از موغار شروع و تا نزديكي يزد امتداد داشته و با اين ترتيب قطعي است كه زواره هم جزء اين هفت شهر بوده است .در موقع حفاري و يا بارندگي خرده طلا و چيزهاي ديگري در خرابه‌هاي اين هفت شهر بدست مي‌آيد.

براي آشنايي بيشتر با جاذبه‌هاي گردشگري به مجله گردشگري مجله دلتا مراجعه كنيد.


برچسب: ايرانگردي، سفر، كوير، گردشگري، مجله دلتا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۲:۲۹ توسط:مجله گردشگري دلتا موضوع: نظرات (0)

ساحل درك ؛ پيوند كوير و دريا

ساحل درك بسيار تميز است. هيچ نشانه‌اي از زباله ديده نمي‌شود. درك به پاك‌ترين ساحل ايران مشهور است. زيباست و حيف است آن را نبينيم.

نمي‌دانم تركيب عجيب كوير، نخل و دريا را ديده‌ايد؟ وقتي كه دريا از دور نمايان مي‌شود، صحنه بسيار زيبايي براي گردشگران خواهد بود كه ده‌ها، حتي بيشتر تصوير را براي عكاسي مقابل چشمانتان قرار مي‌دهد. درست شبيه عكس‌هاي رويايي كه قبلاً از اين منطقه ديده بوديد، نخل‌هاي بلند قد كه شاخصه كوير است و ساحل زيبا و آن درياي شگفت‌انگيز كه همه به يكديگر دوخته شده‌اند. امروز به ساحل درك مي‌رويم. فقط اينجاست كه مي‌توانيد اين همه زيبايي را كنار هم ببينيد. درست خوانديد. ساحلِ دَرَك چابهار، در جنوب شرقي استان سيستان و بلوچستان و در روستايي به همين نام قرار گرفته است. با ما همراه باشيد.

 

روستاي درك
براي آن كه به اين ساحل زيبا برسيد بايد به ۱۷۰ كيلومتري شهر چابهار و در امتداد مسير سواحل مكران و در فاصله ۱۰ كيلومتري از روستاي زرآباد برويد. روستاي درك همان‌جاست. جايي كه كوير و دريا به يكديگر دوخته شده‌اند. يك زمين پوشيده از نخل كه به كازابلانكاي ايران معروف است. مي‌توان گفت ديدن ساحل درك براي همه گردشگران از واجبات است.

مردهاي درك بلوچ هستند. پيراهن‌هاي سفيد بلند بر تن دارند. لباس زنان‌شان رنگارنگ است. پر از سوزن دوزي‌هاي ديدني است و پر نقش و نگار. درك ۱۰۴خانواده دارد. همگي مهمان‌نواز و خونگرم هستند. گردشگري بخشي از درآمد روستايي‌ها به شمار مي‌رود. پس خوب است غذاهاي محلي‌شان را سفارش دهيد كه زنان روستا آن‌ها را مي‌پزند. قيمت گراني هم ندارند.

 

ساحل درك
گفتيم در ساحل درك ، كوير و دريا به هم پيوند مي‌خورند. فكرش را بكنيد! سواحل مرجاني، ماسه‌اي و صخره‌اي. همه با هم يك جا. يك تركيب فوق‌العاده. اين ساحل نزديك اقيانوس هند است. ممكن است با اين تفاصيل فكر كنيد درك در محدوده‌اي خشك و بياباني است. اما اشتباه نكنيد. درك منابع آب شيرين دارد. زمين را دو متر بكنيد هم به آب مي‌رسيد. همين موضوع باعث شده كشاورزي آن‌جا هم رونق بگيرد.

اتفاقاً جالب است به شما بگويم اين‌جا، بهشت طبيعت‌گردان است. اين ساحل بكر خيلي اتفاقي به عنوان يك پديده گردشگري كشف شد. يكي از كاربران توييتر اين كار را كرده است. او از بوميان محدوده درك بود. عكس‌هاي غروب و طلوع خورشيد درك را منتشر كرد. بعد از آن گردشگران زيادي عاشق درك شدند.

ساحل درك بسيار تميز است. هيچ نشانه‌اي از زباله ديده نمي‌شود. درك به پاك‌ترين ساحل ايران هم مشهور است. غروب اين ساحل بسيار زيباست، درختان نخل در پس‌زمينه نارنجي آسمان و انعكاسي كه خورشيد در آب انداخته است بسيار لذت بخش است. ستارگان بي‌شمار هم كه دست كمي از آسمان كوير ندارند، كنار تركيب ماه و نخل‌ و دريا به شكل ديوانه كننده‌اي مي‌درخشند.

 

روستاي درك كجاست؟
بايد به استان سيستان و بلوچستان برويد و به چابهار برسيد. خط ساحل را در كنار درياي عمان پيش بگيريد و به سمت شهر كنارك برانيد. دهستان زرآباد شرقي را پيدا كنيد. بهشت گمشده ايران همان‌جاست. روستاي درك. بار و بنديل‌تان را ببنديد. به سيستان و بلوچستان سفر كنيد. شگفت‌انگيزترين چشم‌انداز دنيا منتظر شماست. ساحل درك ۱۷۰ كيلومتر با چابهار فاصله دارد. از روستاي درك نيز ۱۰ كيلومتر دورتر است.

اقامت در روستاي درك
ساحل درك تازه كشف شده است. هنوز امكانات گردشگري زيادي آن‌جا نيست. مي‎توانيد روي سكوهاي ساحل چادر بزنيد. همچنين مي‌توانيد به خود روستاي درك برويد. در خانه‌هاي روستايي با هزينه‌اي معقول اقامت كنيد. به نفع روستاييان هم هست. فروشگاه و پمپ بنزين دور است. حواستان به نيازهاي فوري خودتان باشد.

 

تور روستاي درك
چابهار و آن حوالي، از خنك‌ترين بنادر دنيا است. بنابراين خيلي از تورهاي گردشگري برنامه سفر خود را به روستاي درك از اوايل زمستان تا اواخر بهار مي‌چينند. براي اين كه از همه جذابيت‌هاي اين روستا و ساحل زيباي آن بهره ببريد مي‌توانيد در تور روستاي درك و يا تور چابهار نام‌نويسي كرده و با كلي خاطره خوب بازگرديد. درك از نيمه زمستان تا نيمه‌هاي بهار عالي است. اوايل پاييز تا نيمه‌هاي آن هم زمان خوبي است. هوا و چشم‌اندازهاي منحصربه‌فردي خواهيد ديد.

حرف آخر
سيستان و بلوچستان و ساحل درك ديدني و لذت‌بخش است. پس خوب است سعي كنيم به طبيعتش آسيب نزنيم. زيبايي‌هاي زمين براي همه نسل‌هاست. در ساحل درك غريق نجات وجود ندارد. امكانات پزشكي و كمك‌هاي اوليه دور است. حتي اگر شناگر حرفه‌اي هستيد باز هم لطفاً به آب نزنيد. خودتان را به دردسر نيندازيد. به ريسكش نمي‌ارزد. به علاوه خبر خوب اين كه كلنگ احداث كمپ گردشگري در روستاي درك به زمين خورده است. با احداث يك كمپ، رفاه عمومي گردشگران منطقه بالاتر مي‌رود و امكان اقامت و شب‌ماني راحت‌تر هم مهيا مي‌شود.

براي خواندن مطالب بيشتر گردشگري به مجله دلتا مراجعه كنيد و مجله گردشگري آن را حسابي بگرديد.


برچسب: ايران، ايرانگردي، سفر، گردشگري، مجله دلتا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۰:۵۱ توسط:مجله گردشگري دلتا موضوع: نظرات (0)

هتل ديزين ، لذت اقامت در كوه هاي البرز

سوئيت رويال هتل ديزين بين مسافران بسيار مشهور است و اقامتگاه بي نظيري در اين هتل برفي به شمار مي آيد. معمولاً چهار نفره است اما ظرفيت تا دو نفر اضافه را هم دارد.

مگر چند بار ممكن است فرصتي دست دهد تا در بين كوه‌هاي البرز ساكن شويم يا مثلاً بخواهيم صبح زود براي يك كوهنوردي جانانه از هميشه به مسير كوهنوردي‌مان نزديك‌تر باشيم، و يا نه بعد از يك اسكي جانانه بخواهيم يك استراحت جانانه هم داشته باشيم؟ همه اين‌ها ممكن است يك بار براي همه ما پيش بيايد. امروز در صفحه معرفي هتل‌هاي‌مان در مجله دلتا به سراغ يك هتل برفي مي‌رويم. حتماً برايمان لذت بخش خواهد بود كه در پاتوق كوه‌پيمايان و اسكي‌بازان بمانيم. يك تجربه يگانه است. بياييد سري به هتل ديزين بزنيم، از آن با خبر شويم و امكاناتش را بدانيم.

هتل ديزين كجاست ؟
در مسير جاده‌ چالوس و بعد از دوراهي گچسر، هتل زيباي ديزين درست وسط رشته كوه‌هاي البرز قرار دارد. تجربه‌ ماندن در جايي كه كوه‌ها محصورش كرده‌اند، هوايش خنك و سبك است و منظره‌اي چشم‌نواز از چشم‌انداز سپيد برف دارد، حتماً بي‌نظير خواهد بود. هتل ۴ ستاره ديزين پاتوق كوهپيماها و اسكي بازهاست. شامل دو مجموعه گردشگري ۱ و ۲ و همچنين يك مجموعه اقامتي، معروف به شله ديزين (كلبه) است كه از جمله با كيفيت‌ترين مجموعه‌هاي جهانگردي ايران به شمار مي‌آيد.

آدرس هتل ديزين: كيلومتر ۷۵ جاده چالوس – بعد از گچسر – دوراهي سمت راست – ۱۳ كيلومتر به سمت ديزين – هتل جهانگردي ديزين

 

هتل ديزين استان البرز
اين هتل را مي‌توانيم هتل ديزين استان البرز هم بناميم چرا كه در فاصله‌ هفتاد و پنج كيلومتري كرج واقع شده و براي برنامه‌ريزي يك سفر كوتاه جان مي‌دهد. طراحي فوق‌العاده‌اي هم دارد كه از دوره پهلوي به جا مانده در سال ۱۳۹۱ بازسازي شده و داراي ويژگي‌هاي منحصر به فردي است. مثلاً اينكه شما با دماي هواي چندين درجه زير صفر هم مي‌توانيد به راحتي در هتل اقامت داشته باشيد. نزديكي به پايتخت، آب و هواي خاص اين منطقه و همجواري آن با پيست اسكي ديزين، همه از نكات مثبت مجموعه‌ گردشگري و جهانگردي ديزين هستند.

برخي از سايت‌هاي معرفي هتل‌ها، راجع به هتل ديزين و طبق نظر مسافران هتل نوشته‌اند: رتبه ۱ از بين ۴ اقامتگاه در كرج و اطراف تهران
اگر به اسكي و بازي‌هاي زمستانه علاقه‌منديد و دنبال پيستي خوب و با امكانات براي اقامت، اسكي و تفريح مي‌گرديد، هتل جهانگردي ديزين، يك انتخاب ايده‌آل برايتان خواهد بود. در شمال استان تهران قرار دارد و مي‌تواند در كنار پيست بين المللي ديزين براي شما خاطرات زيادي را از اقامت‌تان باقي بگذارد. شله‌هاي ديزين هم جاي خوبي براي اقامت خواهد بود و مي‌توانيد خودتان تصميم بگيريد كه در كداميك اقامت كنيد.

 

امكانات هتل
اين هتل امكانات زيادي دارد كه شامل رستوران و كافه، لاندري، لابي، تهويه مطبوع، آسانسور، خدمات اداري، مسير كوهپيمايي، زمين تنيس، فوتسال، واليبال و همين‌طور سونا خشك و سالن بيليارد مي‌شود. يعني حتي اگر نخواهيد براي اسكي و كوهپيمايي هم از محوطه‌ هتل خارج شويد، وسايل تفريح و ورزش به اندازه‌ كافي شما را سرگرم خواهد كرد.

اين هتل داراي دو مجموعه ديزين ۱ و ديزين ۲ است، در مجموع  ۱۳۹ باب اتاق دارد. هر ساله پذيراي گردشگران داخلي وخارجي زيادي است كه اقامت در منطقه‌اي بكر و زيبا در ميان رشته كوه‌هاي البرز را انتخاب كرده‌اند. عضو گروه هتل‌هاي جهانگردي است و به علت قرارگيري در پيست اسكي و برخورداري از شرايط آب‌وهوايي مناسب در فصول گرم سال، فاقد سيستم سرمايشي‌است.

نكته: اگر وسايل اسكي نداريد مي‌توانيد از هتل اين وسايل را كرايه كنيد هم از نظر كيفيت مناسبند و هم از نظر هزينه و كرايه نسبت به وسايلي كه در پيست ارائه مي‌شوند مقرون به صرفه‌ترند.

 

نكات مهم در مورد هتل
اتاق‌هاي سه تخته هتل داراي ۲ تخت سينگل و يك كاناپه تخت شو است.
هزينه تشك اضافه در اتاق‌ها و سوئيت‌هاي هتل محاسبه مي‌گردد.
خدمات هتل صرفا اقامتي بوده و هتل هيچ مسئوليتي در قبال باز يا بسته بودن جاده يا پيست اسكي را نمي‌پذيرد.
پذيرش خانم فقط با ارائه مدارك شناسايي معتبر امكان‌پذير است.
پذيرش صيغه نامه معتبر با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و كارت ملي طرفين امكان پذير است.
از مهرماه تا پايان خرداد ماه فقط از مسير كرج ، جاده باز است.
لطفاً قبل و بعد از قطعي شدن رزرو خود از وضعيت جاده از طريق راهداري يا هتل مطلع شويد.
در هنگام تعطيلي پيست اسكي ، اگر مسافرين قصد كنسل نمودن رزرو خود را داشته باشند، كنسلي طبق قوانين هتل‌ها امكان پذير است و هزينه كنسلي به طور معمول كسر مي‌گردد.

اتاق هاي هتل ديزين
اين هتل داراي ۴۷ اتاق ۲ تخته ، ۲۴ باب اتاق ۳ تخته ،۳باب اتاق ۵ تخته ، ۲باب اتاق ۶ تخته،۳ باب سوئيت ۳ نفره و يك باب اتاق ۱۰ تخته است. در فصل تابستان استراحتگاهي خنك و خوش آب‌وهوا و در فصل زمستان گرماي مطبوعي دارد. پنجره‌هاي اتاق‌ها مشرف به پيست است. بعضي از اتاق‌هاي هتل هم بالكن دارند و مسافران مي‌توانند از بالكن نماي زيباي پيست ديزين و اسكي‌بازان را تماشا كنند.

سوئيت رويال هتل ديزين بين مسافران بسيار مشهور است و اقامتگاه بي‌نظيري در اين هتل برفي به شمار مي‌آيد. معمولاً چهار نفره است اما ظرفيت تا دو نفر اضافه را هم دارد.

حتماً هم لازم نيست اهل اسكي و برف‌بازي باشيد، در هر شرايط براي رفتن به اين هتل مي‌توانيد برنامه‌ريزي و اقامتي فراموش‌نشدني را در هتل ۴ ستاره ديزين تجربه كنيد. جالب است به شما بگويم توريست‌هاي ورزشي اجاره كلبه‌هاي چوبي مجموعه ديزين را به اقامت داخل هتل ترجيح مي‌دهند. همان‌ها كه شبيه به كلبه‌هاي سوئيسي هستند. از زمان رونق گرفتن مجموعه ديزين اين شله‌ها هم به مجموعه اقامتي پيست ديزين افزوده شدند.

 

رستوران هاي هتل ديزين
معماري و ديزاين داخلي كافي شاپ و رستوران هتل فضاي مدرني را به وجود آورده كه مسافران جوان را بيشتر جذب مي‌كند.

رستوران هتل ديزين يك و ديزين دو واقع در طبقه همكف با ظرفيت ۱۰۰ نفر است.

ساعت كاري رستوران هتل ديزين: صبحانه ۷:۳۰ الي ۱۰:۳۰ ، نهار ۱۲:۳۰ الي ۱۶:۳۰ ، شام ۲۰:۰۰ الي ۲۲:۰۰
كافي شاپ هتل ديزين ۱ و ديزين ۲ واقع در طبقه همكف با ظرفيت ۲۰ نفر است.

ساعت كاري كافي شاپ: ۸:۰۰ الي ۲۳:۰۰


برچسب: هتل، مجله دلتا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۰:۵۱ توسط:مجله گردشگري دلتا موضوع: نظرات (0)

موزه زمان، تماشاگه ساعت هاي جهان

اگر از آن دسته از افرادي هستيد كه اشياي عتيقه براي‎تان جالب است و يا دوست داريد اطلاعاتي راجع به چگونگي محاسبه ساعت و روز و ماه و سال بدانيد، حتماً به موزه ساعت «تماشاگه زمان» سري بزنيد.

موزه تماشاگه زمان يكي از آن موزه‌هايي‌است كه به يك موضوع خاص از همه زندگي دوار مي‌پردازد. آن هم زمان است. نام نخستين موزه ساعت ايران را به خود اختصاص داده و ساختماني بسيار زيبا دارد. تزئينات آن ديدني و رستوران موزه زمان هم بسيار مشهور است. مي‌توانيد در ميان درختان و صداي پرندگان بنشينيد و يك كافي يا چاي گرم در يك هواي زمستانه نوش جان كنيد. البته صبحانه‌هاي موزه زمان بيشتر باعث شهرتش شده است. فكر مي‌كنم همه اين‌ها گزينه خوبي است تا مجله گردشگري‌مان را امروز همراهي كنيد كه به اين موزه زيبا سري بزنيم. با مجله دلتا بمانيد.

موزه زمان
تماشاگه زمان، موزه‌اي در تهران بزرگ است كه شما حتي تصورش را هم نمي‌توانيد بكنيد كه هزاران ساعت، هزاران ساعت را منتظر مانده‌اند تا شما براي ديدار از آن‌ها برويد و از خود بپرسيد آيا واقعاً با چند تكه چوب زير نور خورشيد بود كه بشر توانست زمان را تشخيص و روز و ماه و سال را از هم تميز دهد؟

هنگامي كه به باغِ تماشاگه زمان قدم مي‌گذاريد وارد بهشت كوچكي شده‌ايد كه در دوره‌اي، بخشي از باغ فردوس بوده است. با ساختماني قاجاري و آبي رنگ كه شما را به ياد خانه‌هاي عروسكي مي‌اندازد. خانه حسين خداداد، تماشاگهِ زمان. مزين به گچ‎بري‌هايي از گره‌هاي چيني، آينه‌كاري و مقرنس كاري. جايي كه اگر دوستدار هنر معماري باشيد، قطعاً زماني را به عكاسي دور تا دور اين ساختمان اختصاص خواهيد داد.

همچنين در جاي جاي باغ مي‌توانيد انواع ساعت‌هايي را ببينيد كه برخي ۵۵۰۰ سال پيش اختراع شده‌اند؛ مانند يك ساعت آفتابي كه فقط از يك چوب شاخص روي سطحي صاف تشكيل شده است، ساعت آبي، ساعت آبي مكانيكي، ساعت روغني، ساعت طنابي، ساعت شمعي، ساعت شني و …

 

ساختمان عروسكي موزه زمان
طبقه اول را ساعت‌هاي قديميِ اروپايي از كشورهايي مثل سوئيس، فرانسه، انگليس، آلمان؛ ساعت‌هايي مخصوص شيفت نگهباني، ساعت‌هاي مچي، ساعت كِشتي و… فرا گرفته. ساعت‌هايي مربوط به ناپلئون سوم و لويي شانزدهم. شما حتي ساعتي را خواهيد ديد از قرن ۱۹ ميلادي با پيكره‌اي از هومر شاعر يوناني.

در همين طبقه با اتاقِ بي‌نظير اصفهاني‌ها روبه‌رو خواهيد شد كه به شكلي چشم‌نواز و زيبا طراحي شده است. اتاقي متفاوت از كل بنا كه حسين خداداد خواست اين‌گونه طراحي شود. مملو از تنگ‌بر‌‎هاي (گونه‌اي از آذين‌هاي گچي) استادانه با الهام از اتاق موسيقيِ كاخ عالي قاپوي اصفهان، طراحي تذهيب و تشعير، مينياتور، با سقفي از طرح‌هاي خشتي كه ۹۹ درصد از مس و ۱ درصد از طلاست. همراه تابلويي گچ‌بري در قسمت محراب كه نمادي از آفرينش آدم و حوا وَ هابيل و قابيل در باغ عدن است.

 

نمايشگاهي در دل تماشاگه
طبقه دوم مكاني براي نمايش آثار هوشنگ فروتن است كه با استفاده از ساعت، كلاژ شده است و برخي از آن‌ها در سال‌هاي ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ در شهرهايي از آمريكا به نمايش گذاشته شده‌اند.

همچنين در همين طبقه شاهد ويتريني مدور هستيم از ابزار تعمير ساعت مانند سمبه و سمبه‌دان، سوزن روغن‌زني، چفت، چكش،  فرچه، چاقو و آچار ساعت‌سازي، انبردست و دم‌باريك و …

قسمتي از همين طبقه در موزه تماشاگه زمان به ابزار‎هايي براي سنجش روز و ماه و سال اختصاص داده شده است. اسطرلاب و كرهِ سماوي يكي از آن‌هاست. همچنين شخصيت‌هاي مختلفي از تقويم نويسي و ماكت كتيبه بيستون (قديمي ترين سند تاريخ‌دار ايراني) و در نهايت ساعت‌هاي افراد مشهور را همراه با نام و عكس ايشان خواهيد يافت.

 

رستوران موزه زمان ( كافه ريبار )
وارد محوطه موزه زمان كه بشويد، درست سمت چپتان كافه رستوراني را خواهيد ديد كه شايد بيشتر به صبحانه‌هايش معروف است. چرا كه در منطقه زعفرانيه كمتر جايي پيدا مي‌كنيد كه صبحانه‌ منو باز به كيفيت ريبار داشته باشد، شايد هم در كل تهران نيافتيد.

هر چه بخواهيد هست. در نظر داشته باشيد كه براي هر وعده هم دو ساعت تايم استفاده از بوفه داريد. فضاي باز و دل‌انگيزي دارد. منوي آن كامل است و براي كساني كه به موزه زمان سر نمي‌زنند هم سرويس مي‌دهد. فراموش نكنيد اگر قصد داريد صبح جمعه آن‌جا باشيد حتماً از قبل ميزتان را رزرو كنيد.

 

موزه زمان كجاست ؟
آدرس موزه زمان : تهران، خيابان وليعصر، نبش چهار راه پرزين بغدادي، پلاك ۱۲

روزهاي بازديد موزه زمان : تمامي روزهاي هفته به جز ايام سوگواري.

ساعت كاري موزه زمان : صبح‌ها ۹:۳۰ تا ۱۳ و عصرها ۱۴:۰۰ تا ۲۱:۳۰ (جمعه‌ها ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۶:۰۰ عصر)

قيمت ورودي موزه زمان : بازديدكنندگان داخلي ۴٫۰۰۰ تومان و بازديدكنندگان خارجي ۳۰٫۰۰۰ تومان

حرف آخر
اغلب موزه‌ها ديگر فقط جايي براي ديدن آثار عتيقه نيستند، بلكه مي‌توانيد به عنوان تفريح‌گاه به اين قبيل مكان‌ها نگاه كرده و اوقات خوشي را در آن‌ها سپري كنيد. براي رسيدن به اين مكان كافي است به خيابان ولي‌عصر، ابتداي خيابان سرلشگر فلاحي (زعفرانيه)، نبش چهارراه پرزين بغدادي، پلاك ۱۲ مراجعه و خاطره‌هاي خوبي را براي خود رقم بزنيد.


برچسب: موزه، تهرانگردي، سفر، گردشگري، مجله دلتا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۴:۵۱ توسط:مجله گردشگري دلتا موضوع: نظرات (0)

آشنايي با ويژگي ها و مزاياي يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104

 
يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 جزء زيبا ترين و با كيفيت ترين يخچال هاي شركت بوش مي باشد. اين مدل يخچال در دسته يخچال فريزر سايد باي سايد قرار دارد. يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 دو در بسيار بزرگ سرتاسري دارد. بنابراين اين مدل يخچال از فضاي كافي در دو بخش فريزر و يخچال جهت نگهداري مواد غذايي برخوردار است.

 

يخچال بوش مدل KAD80A104 جزء زيبا ترين و با كيفيت ترين يخچال هاي شركت بوش مي باشد. اين مدل يخچال در دسته يخچال فريزر سايد باي سايد قرار دارد. يخچال فريزر مدل بوش KAD80A104 دو در بسيار بزرگ سرتاسري دارد. بنابراين اين مدل يخچال از فضاي كافي در دو بخش فريزر و يخچال جهت نگهداري مواد غذايي برخوردار است.

 

 

 

(يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104)

 

 

ويژگي ها و مزاياي يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104

 

يكي از ويژگي هاي بارز اين يخچال دارا بودن آبسردكن و يخساز بيروني مي باشد. وجود يخساز و آب سرد كن از دو نظر اهميت دارد. يكي اينكه باعث سهولت و دسترسي سريع به آب خنك و يخ مي شود. دوم اينكه با باز نكردن در يخچال مي توان در مصرف انرژي صرفه جويي كرد. يخساز اين مدل يخچال علاوه بر يخ قالبي مي تواند يخ خرد شده هم در اختيار مصرف كننده قرار دهد. آب پس از وارد شدن به يخساز و آبريز از فيلتر تصفيه آب عبور مي كند. بنابراين آب مصرفي كاملا تميز و بهداشتي است.

 

بر روي در سمت راست يخچال KAD80A104 قسمتي به نام Homebar وجود دارد. اين قسمت امكان دسترسي به بطري ها و ساير ظروف پر مصرف را براي مصرف كنندگان فراهم كرده است. بنابراين وجود قسمت Homebar مانع از زياد باز و بسته كردن در يخچال خواهد شد.

 

(يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104)

 

جهت سهولت استفاده از يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 پنل تنظيماتي در مجاورت آبسردكن تعبيه شده است. با اين پنل تنظيماتي مي توانيد دماي يخچال و فريزر را در دماي دلخواه خود تنظيم كنيد. يكي ديگر از خصوصيات بارز يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 وجود سيستم گردش هواي چندگانه است. اين سيستم باعث خنك سازي يكنواخت فضاي درون يخچال مي شود. همچنين اين سيستم با پخش يكنواخت هواي سرد باعث خنك سازي بهينه مواد غذايي موجود در يخچال خواهد شد. بنابراين مواد غذايي داخل يخچال هميشه طراوت و تازگي خود را حفظ خواهند كرد.

 

از ديگر مزاياي يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 اين است كه هيچ وقت برفك نمي زند. بنابراين زحمت تميزكاري براي مصرف كننده نخواهد  داشت. ظرفيت خالص اين يخچال فريزر سايد باي سايد بسيار مناسب و 668 ليتر مي باشد. يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 از قابليت انجماد سريع برخوردار است. در صورت لزوم مي توانيد آن را به راحتي غير فعال كنيد. با استفاده از ويژگي قدرت انجماد سريع مي توان 10 كيلو مواد غذايي را ظرف 24 ساعت به انجماد كامل رساند. قدرت انجماد سريع با كمك دو سيستم سرماي سريع و انجماد سريع انجام مي گيرد. 

 

(يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104)

 

يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 از سيستم كنترل دمايي ديجيتالي بسيار راحتي برخوردار مي باشد. به عبارتي اين مدل يخچال فريزر سايد باي سايد شامل سه نوع تنظيمات دمايي با محفظه مخصوص VITA FRESHPLUS است. بنابراين هر نوع ماده غذايي از قبيل ميوه، سبزيجات، گوشت، ماهي و فرآورده هاي لبني را مي توانيد با دماي مخصوص به آن نگهداري كنيد.

 

رتبه انرژي يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 رتبه A مي باشد. اين رتبه از مصرف انرژي بسيار كمي برخوردار است. يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 در قسمت فريزر و يخچال قفسه هاي شيشه اي نشكن دارد. اين قفسه ها تحمل تغييرات دمايي بسيار بالايي را دارند. نور ال اي دي جهت زيبايي و افزايش ديد مصرف كننده در داخل يخچال قرار داده شده است. البته مصرف اين نور بسيار پايين مي باشد.

 

مشخصات فني يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104

 

نوع يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 يا سايد باي سايد و قيمت سايد بوش نسب به مدل متناسب مي باشد. اين مدل يخچال فريزر در وزن 129 كيلوگرم، طول 1812 ميلي متر، عرض 928 ميلي متر، عمق 856 ميلي متر ساخته شده است. از نظر گنجايش داراي گنجايش يخچال 438 و گنجايش فريزر 230 ليتر مي باشد. قسمت يخچال شامل 4 طبقه، 4 طبقه در قسمت درب يخچال و 3 عدد كشو است. اما قسمت فريزر از 3 طبقه، 4 طبقه در قسمت درب يخچال و 2 عدد كشو برخوردار است.

 

(يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104)

 

 

جهت باز شدن درب يخچال به سمت راست و جهت باز شدن درب فريزر به سمت چپ مي باشد. يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104  از سيستم هشدار دهنده صوتي و بصري در صورت باز ماندن درب يخچال و درب فريزر برخوردار است. در صورت قطع شدن برق تا مدت 6 ساعت اين مدل يخچال فريزر قادر است مواد غذايي شما را نگهداري كند. اين يخچال قفل كودك ندارد. اما يخچال فريزر سايد باي سايد داراي محفظه نگهدارنده بطري مي باشد.

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۲:۵۸ توسط:مجله گردشگري دلتا موضوع: نظرات (0)